Firma turystyczna na wiele sposobów
W przeszłości, biura podróży opierały się głównie o ogłoszenia prasowe i pocztę pantoflową. Dzisiaj jest nieco inaczej – dowolny portal społecznościowy jest doskonałym przykładem. Tworzenie strony firmowej biura podróży na jednym z nich jest okazją aby sprzedać ofertę swojej firmy turystycznej na wiele sposobów. Firma turystyczna często oferuje porady na temat miejsc wartych odwiedzenia, rzeczy do zrobienia w danym miejscu. Ale to nie jest łatwe dla podróżnych, gdyż często spotykają się nadmiarem informacji. Biuro podróży powinno świadczyć tę usługę przez przesiewanie tej kopalni złota i przekazywanie swoim klientom, albo potencjalnym klientom tylko tych najważniejszych wiadomości. Korzystanie z portalu społecznościowego daje możliwość, aby stać się guru w swojej niszy. Pomyśl o użyciu witryny do tego, by skierować do potencjalnych klientów wiadomości o miejscach podróży, dzięki którym mogą nauczyć się, jak uzyskać jak najwięcej z podróży w najniższym koszcie lub bez jakichkolwiek kłopotów. Użyj miejsca na swojej stronie, aby dodawać świetne zdjęcia, zamieszczać kanały informacyjne oraz umieszczać linki do artykułów różnych ekspertów w temacie podróży. Można podać nieco sekretów doświadczonych podróżników na temat tego jak np. znaleźć najczystsze i najbezpieczniejsze hotele. Mamy XXI wiek i warto to wykorzystać!